Tykkään mun uusista laseista. Sain ne eilen. Ensin näytin ihan oudolta, mutta kun näihin ehti tottua, niin ne sopii mulle mun mielestä tosi hyvin. Tumman vihreet, kaikillapa ei oo tällasia.

En oo taas oikeen ehtiny viikonlopun aikana tekemään mitään. Tai oonhan mä kirjottanu pari kirjettä, soittanu kitaraa ja ollu synttäreillä, mut nää viikonloput menee aina vaan nopeemmin ja nopeemmin. Mut onhan se toisaalta taas kiva päästä näkeen kavereita kouluun ja näin. Koulusta tuli mieleen, etten oo edes avannu äidinkielen kirjaa, vaikka koe on keskiviikkona. (LAUSEOPPIA!!!) Tylsää. Ehkä vaan vilkasen tiistai-iltana nopeesti läpi, ja that`s it.

Oon huomannu itessäni viimeaikoina aikamoista passivoitumista koulun suhteen, viime viikollakin lintsasin uskonnon tunnin. Ekan kerran elämässäni, mutta kerranhan sitä täällä eletään : D

Sain muuten ekan postcrossing korttini perjantaina, Ohiosta. Siinäkin oli tietenkin ID väärin, lähetin siitä asiasta sitten ylläpidolle sähköpostia, ja kappas, lauantaina sain oikean ID:n. Mun enkun kielen taidolla! Oon ylpee itestäni.